Rapportene våre dekker et stort antall sektorer og nisjemarkeder, der vi analyserer alle sider av et spesifikt spørsmål. Ved hjelp av rapportene våre kan du:

  • Belyse skiftende forbrukeratferd
  • Tolke nye tendenser
  • Øke kjennskapen til varemerket ditt i et marked med hard konkurranse

Food & Health 2017

YouGov har i drøyt 10 år undersøkt nordiske forbrukeres innstilling til mat, klima og helse.

  • MATVARER OG URO
    Hvor mange er bekymret for innholdet i matvarer og for hva? Hva forsøker man å unngå? Hvordan er kunnskapen om og holdningen til tilsetningsstoffer? Og hvilke merkeordninger og symboler er mest pålitelige?
  • MAT OG KLIMA
    Hvordan ser forbrukerne på koblingen mellom mat og miljøspørsmål? Hva er man selv villig til å gjøre for å være mer miljøvennlig når det gjelder mat?
  • MAT, LIVSSTIL OG FRAMTID
    Hvor mange spiser sunt? Hva slags kosthold blir brukt? Hvilken oppfatning har man av nye fenomener innen matvareproduksjon?
  • NYHET: MAT OG STRESS
    Årets rapport behandler emnet stress og sammenhengen mellom stress, mat og sunnhet.

Download produktblad


Internasjonale rapporter: reports.yougov.com

Siste artikler

Kontakt oss



Kontakt oss