Internasjonal undersøkelse: Forbruk i en krisetid
YouGovs siste kunnskapsdokument «International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis» undersøker hvordan koronakrisen har påvirket dagligvareforbruket over hele verden.
En analyse av hvordan forbrukerne ser på lojalitetsprogrammer i Danmark, Sverige, Norge og Finland
For tiden er det åtte av ti (81 %) voksne personer i Norden som er medlemmer av et lojalitetsprogram. To sektorer har en spesielt sterk tilstedeværelse i de nordiske landene og gir attraktive fordeler som folk ønsker å bruke, selv om dataene antyder at det er rom for forbedringer i alle sektorer.
Dataene i dette whitepaper – som er hentet fra YouGovs Plan & Track-verktøyer, YouGov Profiles og YouGov BrandInde – undersøker forbrukernes motiver, holdninger og atferd når det gjelder lojalitetsprogrammer, og viser hvordan de varierer mellom land og sektorer.
Last ned whitepaper |
YouGovs siste kunnskapsdokument «International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis» undersøker hvordan koronakrisen har påvirket dagligvareforbruket over hele verden.
Perceived safety drops substantially in France, Germany, Spain and Italy
Ved hjelp av 6 forskjellige imageparametere utarbeider YouGov en norsk rangering av bilmerker som presterer spesielt bra.
Mixed progress since 2015
The EU is also seen as having botched the vaccine rollout on the continent
YouGov's International Media Consumption report 2021.
YouGovs siste kunnskapsdokument «International media consumption report 2021: Is there a new normal?» undersøker det internasjonale medielandskapet og viser store globale forskjeller.
YouGov's analysis of the global banking and finance sector 2021.
YouGovs siste kunnskapsdokument inneholder en dyptpløyende analyse av forbrukernes holdning til finansielle tjenester i 17 globale markeder
A new international YouGov survey of more than 22,000 people in 16 countries reveals the most and least respected professions.